Lite sent påkommet

2012-03-01 @ 20:15:31 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Såg tidigare i veckan att Boy rent ut sagt ser ut som ett troll i manen! Vet inte riktigt vad jag ska göra med den då jag inte hinner rycka honom innan tävlingen på Lördag då jag måste ha hjälp att bremsa honom eftersom han verkligen hatar att bli ryckt! Det är egentligen en av ridlärarna som har i uppdrag att rycka manarna men hon har inte gjort det så han ser ut som ett troll! Får se om jag kanske hinner rycka lite imon man annars får jag väl hoppa med adenner fläta eller nått istället :P


Såhär fina knoppar är väl bara att drömma om..

Ni har väl inte missat vår knopp video? klicka HÄR för att komma till den!


Kommentarer
Postat av: Noomie

Tycker det är kanon att ni länkar till era andra inlägg om ni skriver något som har med det att göra. Jätteroligt, för ibland missar man ju faktiskt vissa inlägg hos bloggar. Tummen upp(Y)

2012-03-02 @ 09:44:59
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback