LB:1 med Boy

2012-03-25 @ 21:17:38 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Boy fick gå en LB:1a idag, lite lagom för både honom och mig. Han gick klassen innan med en annan tjej så han var lite framriden redan när jag satt upp. Dock var han grymt loj så fick jobba mycket med att få honom uppmärksam och allert på min hjälper. När väl det fungerade kunde vi koncentrera oss på formen och att han skulle var bärig och fin i formen. Kändes helt okej sundtals men fick aldrig den där riktigt härliga känslan på framridnignen.

Väl inne på banan hände nått och det kändes som om han verkligen växte fram framför och under mig och jag fick en sådan grym känsla. Han var taggad och ville verkligen bara mer och mer. Har saknat den enerigin hos honom innan men nu fanns den verkligen där. Han ökade fint när jag bad honom samt lyssnade bra tillbaka när jag bad honom om det. Riktigt härlig känsla hade jag och jag är verkligen super duper nöjd! Att vi sedan slutade på hela 75,5% gjorde ju inte saken mindre rolig precis! Slutade på en andraplats och jag är sjukt nöjd ♥

Åh min fina duktiga Boy!!♥♥






Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Tack så mycket!! :D

2012-03-25 @ 23:38:56
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback