Kul i Göteborg!

2012-03-02 @ 11:50:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Inne på mässan på Göteborg HorseShow hade dom en makanisktjur som man fick testa att försöka sitta kvar på när den typ skulle "bocka" eller vad man säger. Såg inte så svårt ut men det var väldigt mycket jobbigare än av det såg ut kan jag lova! Tjuren var riktigt hal och man fick lixom inget fäste på den. Det är i det läget man önskade att man hade ett par helskodda ridbyxor på sig!

Vi gjorde en liten tävling utav det, vem utav oss tjejer som var där som kunde sitta kvar längst förutom nån som fegade ur! Hur som helst så fick vi bara använda en hand och den som satt kvar längst skulle vinna ett pris som en av ridlärare bjöd på!

Självklart vann jag då jag är bäst! Hahah skämt åsido men jag satt kvar i 30 sekunder och Becka i 29. Tajt gräns där men men ;)
Jag vann en hästlott men vann tyvärr ingen häst.. :(

Här kommer film på när jag och Becka sitter på tjuren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback