Intressant dag

2012-03-23 @ 19:45:12 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ja min dag började minst sagt intressant! Skulle som sagt ner till UF mässan i Gislaved och det började med att vi låg lite efter tidsschemat så vi tryckte nästintill gasen i bott på bilen för att hinna ner i tid. När vi nästan är framme i Gislaved brakar hela bilen ihop, växellådan rasar och enda växel vi kan köra på är femman, lite joggit att köra på femman inne i stan kan jag lova! Fick stanna och kom ingenstans medans det rök ur motorn, kändes lagom bra. Som tur var kom min kära vän Christoffer förbi som också skulle till mässan och jag kan lova att jag aldrig i hela mitt liv har vart så glad över att se honom! Han lyckades tillslut boxera bilen den sista biten och hjälpte oss. Himla tur att han dök upp kan jag säga!

Hem resan i eftermiddags var lite lugnare som tur var och jag är hemma i säkert förvar, imorgon bitti bär det av ner igen för ännu en dag på mässan!




Kommentarer
Postat av: Alicia

Snygg blogg! Har ni gjort headern själv? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback