Inspirationsmapp

2012-03-09 @ 10:49:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Spinner på med det där om inspiration då jag tycker det är viktigt och mycket motiverande även i mörka tider, så att säga. För ett tag sedan skapade jag en inspirationsmapp på datorn. Den är numera ganska fylld med bilder, texter och annat som kan ljusa upp dagarna. Det är allt från djupa citat till komiska och skämtsamma bilder som får mig att skratta ihjäl mig. Lägger även in endel bilder som betyder extra mycket för mig, som någon bild på Sune och på Bull såklart!

Tänkte dela med mig av endel bilder från min inspirationsmapp. Endel saker vill jag hålla för mig själv då det blir värdefullare då men visar er lite.

smartphowned.com

tjuvlyssnat.se



weheartit.com



Era egna inspirationsbilder, texter och filmer får ni hitta själva. Välj ut de som betyder mest för er och ta fram dem när du behöver lite extra peppning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback