Hemma

2012-03-12 @ 21:01:12 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu är jag hemma igen efter att ha varit med Becka när hon hopptränade för min gamla APU värd Erica Lantz!
Det var riktigt roligt att vara med, inte bara för att titta på Becka och fina Bull utan även för att få träffa Erica igen! Har verkligen saknat att vara ute hos henne på måndagar då det tidigare har varit veckans höjdpunkt.

Bestämde iallafall med Erica att vi skulle kolla upp lite om jag inte kan vara med och träna för henne nästa gång hon kommer till stallet där Becka har Bull! Så nu håller vi tummarna för det och hoppas på att det går vägen och att det finns plats för mig! :D


Så länge får ni titta på denna fina hästen och Erica :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback