Full rulle!

2012-03-26 @ 21:50:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har under dagen hunnit med en hel del så att säga. Började med att åka ner till skolan i ungefär 1,5 timmar innan det bar av till stallet för lektioner där. Där knoppade jag en av lektionshästarna för att sedan visa honom vid hand för att träna lite på det. Efter lunch blev det ridning på två hästar, Tristan och Dotcom. Sedan hjälpte jag Angelica med Richmond lite och fick även sitta upp lite i slutet och rida några varv. Han var super känslig men kanon fin att rida på, hur mjuk och fin som helst trotts att han endast vart tömkörd i två veckor nu pga en sparkskada. Riktigt cool känsla att rida på en såpass stor och fin häst som han faktiskt är! Efter det bar det av till Flechen som fick ett trimm pass på banan.

Allt som allt blev det att jag red fyra hästar idag så nu är jag rätt trött! Mer om hur de gick med de olika hästarna kommer imorgon :)


Fina Richmond, han kommer bli så himla fin den hästen!

Har även lite photoshots inplanerade på påsklovet med Angelica och Richmond så ni kan förvänta er lite bilder på dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback