Flechen idag

2012-03-10 @ 19:54:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Flechen fick gå lite lätt på banan idag och han kändes väldigt avslappnad och fin, framförallt så var galoppen väldigt bra idag. Han satte sig väldigt fint på baken och hade jätte luftig och fin galopp för att vara Flechen, verkligen kanon bra!

Hoppade lite småhinder också vilket Flechen tyckte var jätte roligt! I början var han lite pigg och sprang lite men efter några hopp fick jag honom verkligen på bakbenen och han hoppade jätte fin och väntade verkligen på mig. Duktiga Flechen! Hoppade varken mycket eller högt idag pga att han endast hoppat en gång sedan han kommit igång efter vintern och min axel är fortfarande inte bra.

Är kanon nöjd med dagen och nu ska det bli kanon kul att komma igång igen och börja träna ordentligt!


Han är verkligen världens finaste för mig ♥


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Hade aldrig kunnat tro att han är travare om jag inte visste det! :-)

2012-03-10 @ 21:11:04
URL: http://allroundhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback