Dressyrtävling

2012-03-19 @ 13:01:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Precis som Hanna så ska jag vara med på klubbdressyren nästa helg. Jag ska ha Kuhs som vanligt och som ni kanske vet så har jag varit med på Sune en gång innan och det var första och sista.. ;) Nu ska jag vara med i LB:1an vilket är samma program som förra gången. Behöver bara färska upp minnet lite på programet och sedan kan jag det nog ganska bra.

Ska bli roligt att tävla dressyr faktiskt. Vill inte lära in fler än ett program för då skulle jag bli helt snurrig i huvudet men ett program per tävling någon gång då och då är kul. Nej, jag har inte övergått till att vara dressyrryttare och jag tävlar hellre hoppning än dressyr men ändå.


Kommentarer
Postat av: Wilma

Vad är det för häst i spegeln på bilden?

Ser lite mysko ut.. Värsta spökhästen..



Haha kram !

2012-03-19 @ 14:47:37
URL: http://wilmamorud.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback