Dagens uteritter

2012-03-16 @ 22:07:24 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Först ut var den lilla fjordkorsningen Lilleman på ridskolan. Han var glad över att få komma ut men inte överdrivet pigg. Ville absolut inte gå i leran utan drog ut rätt ut i skogen utan att jag hade mycket att säga till om, haha. Skrittade iallafall nöjt på med långa tyglar.

Sedan var det dags att skynda ut med b-ponnyn Boyke. Riktigt söt ponny som jag gillar. Idag var han superpigg och taktade mer än skrittade. Han hittade inte på något men om han hade fått galoppera så hade han nog exploderat. Sötponnyn!

Sune blev sist ut, för man sparar ju det bästa till sist! Som Hanna sa så var Sanni jättepigg och skulle skutta runt som den rodeoponny hon är. Sune var också pigg och blev ganska nervös när Sanni höll på. Vi red somsagt lite inne efter uteritten för att de skulle få galoppera av sig lite. Han var inte på något humör för att jobba utan vi tog lite trav och galopp för att bli av med lite energi. Han blev ganska trött och svettig så nu hittar han förhoppningsvis inte på något med barnen imorgon!

Busbild på mig och min skrutt i somras!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vart rider du?

Kolla gärna in min blogg, kram :)

2012-03-17 @ 22:49:38
URL: http://www.depends.devote.se
Postat av: Malin

Vart rider du?

Kolla gärna in min blogg, kram :)

2012-03-17 @ 22:53:33
URL: http://www.depends.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback