Dagen

2012-03-12 @ 10:32:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Just nu sitter jag uppe i skolstallet och har lite teori, efter lunch är det sedan dagt för att rida lite och jag hoppas verkligen att min axel mår lika bra idag som den gjort de senaste dagarna! Har verkligen tröttnat på att ha ont i den hela tiden.

Efter skolan så blir jag nog kvar i stallet ett tag innan Becka hämtar upp mig påvägen ut till Bull. Har lovat att följa med henne när hon ska träna för min före detta APU värd Erica Lantz! Ska bli riktigt roligt att dels se Becka träna med även att träffa erica igen!

Efter det bär det av hem för att lösa av mina föräldrar från hunden ;)


Ska även få träffa Bull också och hälsa på i hans stall för första gången! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback