Andledning - Utmaningen

2012-03-06 @ 11:34:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som ni såg igår så valde jag att rida Flechen i grimma och grimskaft igår. Det beror inte bara på att jag är för lat för att hämta tränset utan även för att vi för ganska länge sedan nu hade en utmaning där jag fick utmaningen att hoppa 80 cm i grimma och grimskaft! Då vintern kom så har vi tyvärr itne kunnat utföra våra utmaningar nu på ett tag men nu så börjar det närma sig vår och då kommer filmer på alla utmaningarna upp!

Så om ni missade att utmana oss förra gången får ni nu ännu en chans att skriva en utmaning till mig och Rebecka om någonting vi ska göra, kan vara allt ifrån att hoppa barbacka eller något annat roligt! Låt fantasin flöda och kom på roliga grejer!

Vi kommer sedan välja ut minst två var som vi kommer att utföra och filma!

Så kommentera nu detta inlägg med massa utmaningar! :D


Flechen jag hoppar 1.10 barbacka ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

rida "naturellt" utan varken sadel, träns eller grimma osv i alla gångarter (kan väl gå bra med ett stigläder runt halsen i nödfall då jag hört att han har studsig trav?) Det hade vart kul att se :) vet att ingrid från dm gjorde denna utmaning :p

2012-03-06 @ 12:15:14
Postat av: Juliaaaaaaa

Rebecka rider flechen och Hanna rider bull! :)

2012-03-06 @ 13:47:09
URL: http://julialord.blogg.se/
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

hoppa barbacka baklänges? ;)

2012-03-06 @ 14:22:16
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Anna ;D

Ha voltige på Fleche :P

2012-03-06 @ 21:07:44
URL: http://aphotodream.blogg.se/
Postat av: alice

rida mitt i natten kl.12 i skogen!?!?? =D

2012-03-07 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback