Agria on Tour

2012-03-19 @ 10:39:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag är det stor clinic uppe på JFK sponsrad av Agria. De som kommer dit är Angelica Augustsson och Dogulas Linderlöw samt en del hingstar som kommer visas upp. Min skoldag imorgon kommer bestå av att jag börjar klockan 14.00 uppe på jfk och ska hjälpa till att förbereda allting inför kvällens clinic. Ska bli riktigt roligt och jag tror det kommer bli en bra clinic där man förhoppningsvis kan lära sig en hel del! Jag kan även garantera er bilder från kvällen då jag kommer ha kameran i högsta hugg hela dagen!

Vill ni inte missa detta? Ta er till Jönköping, det är inte försent biljetter säljs på plats!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback