Sorry

2012-07-11 @ 22:27:56 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sorry för en ganska kass updatering här ikväll men min bror åker till USA inatt och stannar där i tre veckor så jag har spenderat kvällen i hans och hans kompisars sällskap. Mys med god mat och härliga skämt från deras sida ;)
 
Min dag har varit kalas bra, fixat de vanliga i stallet, lekt lite med Ericas son, lekt lite med Erica och snickrat sadelkammare. Longerat en och ridit ut på två. Gick fin fint förutom att den ena va lite trottsig och den andra flög i luften ett par gånger ;) Händelserikt som alltid på sjövik :D
 
Men nu är det dags för mig att dra mig mot sängen, jobb imorgon också ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du.behöver.variera.dina.bilder! Hoppas jag har tid att fota lite nästa två veckor du är ute för såhär kan vi inte ha det!

Svar: Jag veeet :O han inte med så mkt mer än mina sysslor de två veckorna men ska fixa nya ;)
dailyhorses.blogg.se

2012-07-15 @ 21:29:33
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback