Softar

2012-07-26 @ 10:12:13 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vet att ni inte hör så mycket från mig på hästfronten just nu, men jag avnjuter mina enda lediga veckor på västkusten vid havet och solar hela dagarna. Idag är det nog den finaste dagen hitills så vi ska strax ta båten ut på havet och lägga till vid någon mysig klippa och bara sola och bada hela dagen. Ska bli riktigt skönt och jag behöver jobba lite på solbrännan känner jag ;)
 
Jag kommer hem om en vecka ungefär hoppas jag och då kommer det bli massor av häst och förhoppningsvis kan jag släppa en rolig nyhet som kommer ta upp en stor del av bloggen såsmåning om! Men först ska jag bli lite brun och njuta av friheten ett tag till! Vi hörs lite smått under tiden, och har ni några önskeinlägg eller liknanade som ni vill att jag skriver så hojta till så ska jag skriva ihop det! :)
 
De sista svaren på frågestunden kommer upp senare under dagen!
Saknar sanni nått enormt, vet iallafall att hon har det bra och är nöjd med livet, tur är väl det♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback