Sjövik idag

2012-07-09 @ 19:35:30 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Japp ännu en veckas jobb framför mig och I like it! Ska tillbaka nån gång i slutet av sommaren och jobba lite till, men ska ta nån veckas semester imellan ;)
 
Idag var det tre hästar som skulle motioneras på mitt schema, Wiran longerade jag ca 30 minuter bland massa blinningar på en lerig ute bana, myyyyyys. Hingsten Antonfjanton red jag ut i skogen en sväng, han skötte sig mycket bättre idag tills vi var på skrittvägen hem. Då studsade han mest hela tiden och kunde inte skritta ett steg, sötnosen ;)
 
Sedan trimmade jag även Bonny lite i ridhuset. Den hästen är så himla fin, me like her! Skuttade även över några småhinder som stod framme och det gick helt okej, måste hoppa in mig lite på henne bara sen ska det nog inte vara några problem. Det är ju alltid lite så i början när man inte riktigt känner hästen helt :)
Hon var iallafall super fin och duktig som alltid, fina Bonnsan♥
 
Gammal bild på fina Bonny♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback