Sista svaren

2012-07-28 @ 09:57:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Sporrar/ spön?
Max/ Mc Donald's?
Transport/ lastbil?
Fux/ brun – insidan som räknas ;)
Gul bil/ lila bil?
Kladdkaka/ chokladmuffins?
Elisa/ Sisko?
Daira/ Sjamys?
Lille Wille/ Bronx?
Picasso/ Bardilino?
Danny/ Miro?
Sanni/ Fleche -  Omöjligt att välja då båda betyder så otroligt, sjukt mycket för mig!
Har du haft en egen häst?
Nej tyvärr inte.
Hur många sköthästar/medryttarhästar har du haft?
Många.
Hur länge har du gått på ridskola?
12 år
Vem av Flechen, Boy och Sanni är du mest hos?  
Flechen då jag har hand om honom ca 5 gånger i veckan, de andra gosar jag bara med när jag är på ridskolan tyvärr..
Vad tycker du om debatten om att var förstor för sin ponny?
Så länge man inte väger för mycket eller är så pass lång att man sätter ponnyn i obalans ser jag inte varför man inte skulle kunna fortsätta rida ponnyn. Men blir man för tung för ponnyn eller för obalanserad så det påverkar hästen negativt så tycker jag att det gått lite för långt.
Bästa % i dressyren?
75,5%, jag och Boy i en LB:1
Bästa placering i hoppning?
På lokal nivå 2:a. På klubbnivå vinst ;)
Vad tror du att andra hade sagt om dig om man skulle beskriva dig med tre ord ? :D
Målmedveten, envis, snäll.



Älskade Sanni, är aldrig lyckligare än på hennes rygg♥


Kommentarer
Postat av: Wilma

Det är sjukt bra med 75,5 % på en Lb, grymma är ni! Boy & Du! Har du startat dressyr på honom förutom än på Jfk? :)

Svar: tack! Ja han är finast Boy♥ Nej tyvärr har vi inte gjort det ännu men jag hoppas att vi kommer att få den chansen någon gång under denna säsongen för sedan är jag för gammal för att få tävla ponny mer :(
dailyhorses.blogg.se

2012-07-28 @ 10:53:06
URL: http://wilmafur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback