Ridpass på Öland

2012-07-30 @ 13:16:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Skulle bannemej upp och rida dagen efter att jag hade blivit sparkad eftersom jag sedan tidigare planerat in ett dressyrpass samma dag jag blev sparkad (det blev det lite ändring på). Gick faktiskt förvånansvärt bra även om det var lite jobbigt att sitta emot med sitsen när han blev springig i början. Sedan blev han otroligt fin och jobbade på jättebra, till och med i lite lägre form dit det är svårt att få honom. Blev inte speciellt mycket jobb i galoppen eftersom det tog emot i höften att sitta ner men traven blev jag nöjd med. Är väldigt glad över att jag bestämde mig för att rida! :)
 
Han var faktiskt ovanligt avslappnad och fin alla pass på Öland. Sökte sig bra lång och låg stundtals och det är svårt att få honom att göra här hemma. Dessutom kändes han väldigt liksidig!
 
Har massa mer bilder från just det ridpasset, de bjuder jag på senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback