OS freak

2012-07-27 @ 20:27:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ligger just nu i stugan och väntar på att OS invigningen ska ta sin början! Ska bli riktigt kul att få se Roffe leda in Sverige med Flaggan, det förtjänar han verkligen!
 
Nu när OS drar igång kommer jag att sitta fastklistrad framför datan/tv:n och titta, med start imorgonbitti då fälttävlan drar igång och Sverige har ett ganska starkt lag vad jag har hört, ska bli riktigt kul att se!
 
Men det är inte bara ryttar OS jag följer även om det kommer i första hand, jag kollar på nästan alla sporter och tycker det är skit kul! Friidrotten är alltid extra rolig att se tycker jag, favoriten där är Usain Bolt! Den mannen är så sjukt stört skön och grym. Sen är det ju alltid kul att se på svenskarna såklart ;)
 
Brukar ni följa OS lika troget som jag eller kollar ni bara på vissa delar?
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag följer ridsporten,friidrotten,fotbollen,handbollen och simningen!;)

2012-07-28 @ 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback