Olycksveckan

2012-07-29 @ 12:47:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Veckan efter ridlägret var minst sagt händelserikt, både positivt och negativt. Vi kom ju dit på lördagen och söndagen efter (en vecka senare) skulle jag ju tävla. På tisdagen när jag skulle hämta en motvillig Bull i hagen och han snurrar runt för att undvika det så sparkar han mig rätt på höften. Vi fick åka direkt in till vårdcentralen och sy ett stygn men det var inte värre än så även om det gjorde regält ont.
 
fredagen när jag skulle galoppera på en äng så går vi omkull (första avramlingen på Bull också). Varken jag eller Bull blev skadade men jag var väl inte jättetaggad på att tävla på söndagen precis. Tävlingsdagen började inte heller bra men den slutade iallafall bra, och det vet ju ni som följt bloggen hela sommaren. Mer om tävlingsdagen kommer imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback