Mycket nytt på Hööks

2012-07-29 @ 08:51:00 | Hanna • Utrustning | © DailyHorses 2013
Det är inte ofta alls som jag handlar på Hööks men tittade av ren nyfikenhet in på deras sida idag för att se om de fått in nått nytt fräscht i butiken och fick mig en liten possitiv överaskning! De hade faktiskt en hel del saker som jag hade kunnat tänka mig att köpa. Inte ofta det händer men nu hade de faktiskt en del snygga saker!
 
Detta hade inte suttit fel i garderoben, eller vad tycker ni?
 
Och jag är övertygad om att Flechen vill ha detta träns, eller hur Sanna? (A)
 

Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundryttare och hobbyfotograf

Stövel och hjälmväskan har jag, fast i brun, den är verkligen att rekomendera, superbra är den :D

2012-07-29 @ 12:02:49
URL: http://allroundhasten.blogg.se
Postat av: Emma

Åh den gråa HV polon ska bli min!

Svar: härmapa :O
dailyhorses.blogg.se

2012-07-30 @ 22:45:44
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback