Home sweet home

2012-07-19 @ 23:48:13 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sent inlägg men nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen! Självklart har jag haft det mysigt i sommarstugan men man känner sig lite off när man är där i 3 veckor utan ordentligen internet eller någon i min ålder att umgås med. Blev så långtråkigt att jag övertalade mamma att åka hem lite tidigare, härligt!
 
Jag har mycket att berätta och en väldig blogg-motivation så ni kommer vara väl uppdaterade från och med nu. Kan börja med att fråga hur har er sommar varit? Vad har ni hittat på? 
Nä, nu ska jag ta och sova tror jag. Vi har en dag imorgon också! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har varit och campat en sväng, och sen har jag inte gjort så mycket, haha, eftersom att det varmaste typ var 25 grader i en HALV dag, och sen näst varmaste dagen var det typ 22, och resten har det varit mellan 15-18 grader typ, så inget badväder direkt... :/ Men jag har massa roligheter framför mig!:D

2012-07-22 @ 14:46:07
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback