Godmorgon

2012-07-07 @ 09:34:41 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Godmorgon på er alla glada där ute!
 
Jag hade plannerat att ta en lång sovmorgon idag efter en veckas jobb, men ikke. Vaknade 07.30 och var klarvaken och kunde inte somna om.. Inte likt mig som brukar sova till 12-1 om jag får. Men men om man ser det possitivt så blir ju dagen mycket längre nu än i vanliga fall ;)
 
Har dock nästan ingenting inplannerat, ska iväg till Richmond en sväng med Anglica i eftermiddag men framtills dess har jag inget vettigt för mig, kanske kan tvinga pappa att övningsköra lite om jag har tur ;)
Annars blir det att tillbringa lite tid framför datorn och bloggen i förmiddag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback