Bästa sommarjobbet!

2012-07-06 @ 17:25:33 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har nu jobbat en vecka ute på Sjövik och jag kan bara säga er en sak; jag har det bästa sommarjobb jag kan tänka mig! Jag umgås med underbara människor hela dagarna och för att inte tala om alla extremt fina hästar som jag dagligen får rida och sköta om, kan det bli bättre än så? Tror verkligen inte det.
 
Idag red jag fram Wiran åt Erica och hjälpte sedan henne när hon hoppade. Jag säger bara en sak (och ursäkta att jag svär) men jävlar vad den hästen hoppar!! När hon lugnar ner sig så pass att Erica kan lägga henne i framåt lägena hoppar hon hur jäkla bra som helst. Och det bästa är att hon knappt tog i idag när hon skuttade över en oxer på 1.45, helt sjukt! Den hästen har verkligen inga begränsningar när det gäller att hoppa högt, bara hennes självförtroende som ska byggas på lite sen jäklar kommer hon och Erica gå hur långt som helst ihop, tror verkligen på dem två!
 
Red ut en sväng på hingsten Anton också som helst ville studsa och små stegra på stället.. Men blev lite arg på honom så sen blev det bättre, tacktade dock hela vägen hem då vi skulle försöka skritta lite :P Söt är han iallafall, fina Anton♥
 
Sedan blev de lite frisering av hästar och liknande små pyssel i stallet. Längtar redan tills på Måndag då jag kan åka ut igen :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter ju perfekt!
Jag har haft världens sämsta sommarjobb så jag är otroligt glad över att det var sista dagen idag :D

2012-07-06 @ 19:01:33
URL: http://msylla.blogg.se
Postat av: Madde

Låter ju perfekt!
Jag har haft världens sämsta sommarjobb så jag är otroligt glad över att det var sista dagen idag :D

Svar: Haha ja har har vekrligen haft turen att få det här jobbet, evigt tacksam till världens bästa och goaste arbetsgivare :D
dailyhorses.blogg.se

2012-07-06 @ 19:01:44
URL: http://msylla.blogg.se
Postat av: Sara Hermansson

lyxiigt :D superfin bild förresten!

2012-07-06 @ 23:39:03
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback