Ändrade planer

2012-07-13 @ 20:11:10 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Vi kastade om lite i schemat för avresan till sommarstugan vilket resulterade i att jag redan för två timmar sedan satt i bilen och var på väg mot västkusten. Nu har vi inte jätte långt kvar och pappa har precis löst av mig bakom ratten.( jag övningskörde en bit) Har även fått veta att jag har möjlighet att komma in på internet i stugan så jag kan skriva klart lite tidsinställda till er så ni har lite att läsa om när jag tar sommarlov. Snart kommer ju Rebecka hem också så då får ni mängder med update från henne och hennes sommar! / Hanna


Kommentarer
Postat av: SaraH

Fin blogg!=)

2012-07-13 @ 23:51:29
URL: http://thesaraaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback