Amazing!

2012-07-10 @ 18:23:32 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Bussarna var i tid och klaffade så sjukt bra idag att det bara tog mig tjugominuter att komma hem! Helt amazing ;)
 
För övrigt så har dagen varit kanon bra, förutom detta piss väder rent ut sagt!
Skulle rida ut en sväng på Irma med Emma och en tjej till, vi han komma ut till första travsträckan sedan öppnade himlen sig så vi vände och red i ridhuset istället. Men blöta han vi bli det lovar jag..
Efter det var det yttligare tre hästar som skulle ridas, massa att göra, det gillar jag!
Bonny fick småhoppa lite även idag och det gick jätte bra! Vi lärkänna varann mer och mer för varje gång jag rider henne. Idag hoppade hon kanon på lite småhinder (ca 90 cm) och det kändes super bra.
 
Wiran och Anton skötte sig mycket bra de också när jag trimmade på dem, vilka fina hästar dom är och vilken tur jag har som får rida på dem ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback