27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år

2012-07-30 @ 11:08:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Väldigt bra fråga, jag vet faktiskt inte hur jag vill att mitt liv ska se ut när jag är 38. Förhoppningsvis har jag levt livet och börjats stadga mig, skaffat familj kanske. Men hur det ser ut mer precis vet jag faktiskt inte vad jag hoppas på. Men vad jag kan lova er att hästarna kommer ha en plats i mitt liv även då. Men i vilken form eller hur det blir vet jag inte och jag vet inte heller hur jag vill att det ska vara.
 
Det får framtiden se så småning om ;)
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg :)

2012-07-30 @ 11:29:01
URL: http://alexandraas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback