19. Andra sporter jag hållt på med utöver ridning

2012-07-22 @ 11:41:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag var ett riktigt sportfreak när jag var mindre och älskade (älskar) allt som har med bollsporter att göra! Många av mina vänner har sagt och säger fortfarande att jag var den person de allra minst trodde skulle hamna i stallet och stanna där, men dom hade fel ;)
 
Jag höll på med fotboll i kanske 6 år eller så och tyckte det var super roligt, men samtidigt spelade jag handboll och var i stallet. Tiden gick inte ihop sig så jag slutade på fotbollen för att kunna lägga mer tid i stallet och på handbollen. Handbollen höll jag på med tills för två år sedan nu tror jag. De började satsa i laget och det krävde för mycket tid samtidigt som jag ville lägga ännu mer tid i stallet och komma ut på tävlingsbanorna. Jag var tvungen att välja bort någonting och då fick det bli handbollen, tyvärr.
 
Jag saknar fortfarande hansbollen så att det gör ont ibland. Det är vekrligen en sport som jag brinner för och älskar. Jag sitter alltid spikad framför tvn när Sverige spelar och skriker som en galning. Handbollen var en del av mig så länge och jag kommer aldrig släppa den helt. Galet vad mycket jag saknar den nu när jag skriver om den...
 
Bästa laget, saknar grymme mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback