10 saker ni inte visste om mig

2012-07-26 @ 10:09:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Insåg medan jag var borta att jag missat att skriva ett av 30 dagar inläggen. Klantigt men kan ju skylla på att jag faktiskt skrev dem mitt i natten, innan jag skulle iväg till Vedbände. Ni får det missade inlägget nu istället!
 
1. Jag är ett riktigt Harry Potter-fan och de böckerna är de bästa som finns
2. Jag har sett ALLA James Bond filmerna och tycker de är awesome
3. Jag har klaustrofobi – cellskräck och är dessutom ganska mörkrädd
4. Jag kan tycka att det är riktigt skönt att vara själv ibland och bara göra absolut ingenting
5. Jag fegar mycket på att sätta upp mål eftersom jag är rädd att inte kunna nå dem
6. Jag var riktigt sugen på att köpa en av de ponnyer jag provred innan Bull
7. Jag är enbart 156 cm lång, ganska liten för min ålder
8. Jag var på ett 4 veckor långt läger på Filippinerna när jag var 11 år – utan föräldrar
9. Jag älskar Jedward och deras musik
10. Jag tycker ofta att det är mer pinsamt när andra gör bort sig än när jag gör det själv
 
 
Gammal bild på mig och min fining! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback