Två provridningar

2012-01-04 @ 13:07:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Imorgon åker jag med Hanna till hennes praktikplats för att provrida en ponny som står där och på fredag åker jag och provrider Bonte Peter igen, och då följer min ridlärare med. På den nya blir det förhoppningsvis film, som jag visar för er, men den andra har ni ju redan sett!

Förutom detta så ska jag vara i stallet varenda dag. På fredag blir det ju dessutom lektion och på söndag klubbdressyr. Resten av dagarna ska jag vara i stallet för att bara ta det lugnt och umgås. Härligt!

Kanske hälsar på min lille skrutt också men det blir inga uteritter nu, som vädret är!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv; Haha, ja dem är verkligen speciella ;) Har ju en jag också, och han är verkligen grym på att hoppa! =)

Jätte fin blogg! =D

2012-01-05 @ 11:23:23
URL: http://tlol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback