Stall resten av veckan

2012-01-18 @ 12:24:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Äntligen är jag frisk (är bara galet hes nu..) så resten av veckan går åt till stallet! Dock har jag endel att ta igen sedan jag var borta så någonstans måste jag klämma in det också, men stallet går i första hand. ;)

Idag - US-möte, första för terminen.
Torsdag - Upp för att umgås med vänner och bara vara.
Fredag - Ridning såklart!
Lördag - Kolla på en stallplats.
Söndag - Klubbhoppning.


Som jag sagt tidigare så har jag anmält mig till 70 och 80 på Sune på klubbhoppningen men det är inte säkert jag får hoppa båda då han blivit poppis bland barnen också.. Om jag bara får starta en klass så blir det 70, då vi inte fått någon bra känsla på sistone och då vill jag hellre få en lugn och bra runda på en lägre nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback