Sovmorgon

2012-01-31 @ 08:06:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har bästa sovmorgonen på länge idag (på grund av inställda lektioner) och börjar då HALV TVÅ!
Inte helt taskigt. Hade tänkt åka till stallet nu på förmiddagen men har lättare för att plugga på dagen än på kvällen så valde att åka upp ikväll istället. Idag ska jag alltså rida honom för första gången sedan han kom, och jag är riktigt taggad! :)

Om jag hinner mellan läxorna så får ni lite inlägg efter hand! Annars hörs vi ikväll om ridningen!

Bara för att han är så söt på denna bilden (och för att jag har en väldigt fin mössa.. H-a-h-a!)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tänkte på en sak, såg att du har ett stall som man kan åka buss till? Jag letar nämligen en bra stall som är nära och smidig plus bra ridbana/ridhus, pris?....skulle inte du kunna berätta mera exakt om din stall?:)

Skulle uppskattas!

2012-01-31 @ 10:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback