Pluggdag

2012-01-26 @ 15:35:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag ska jag ha en dag där jag bara sitter hemma och gör allt som jag ligger efter i, i skolarbetet. Kommer bli stressigt nog i framtiden med ponnyn också så får ta tag i det nu. Förhoppningsvis hinner jag med att redigera lite bilder också, isåfall får ni ett gäng till. Tycker det är roligt att redigera så antagligen kommer jag fastna en stund med det, som vanligt när jag ska plugga...

Helgen blir fullproppad för mig som ni kanske förstår, men ni ska få uppdatering om allt som händer.
Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: e

Allt bra? :)

2012-01-26 @ 19:17:37
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback