Gårdagens skola

2012-01-25 @ 15:29:33 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var så himla trött igår kväll att jag somnade innan jag han skriva detta inlägget..

Hur som helst så hade vi hoppning igår i skolan vilket alltid är roligt! Jag red på Sisko även då somjag gjort de senaste veckorna. Han var lite tung i handen i framridningen, framför allt i avbrotten mellan trav och skritt. Men efter ca 20 av brott gjorde han det mycket bättre och släppte då även igenom i kroppen och blev mycket fin!

Jag nästan bara hoppar ponny annars fick göra en ganska stor omställning för att nu hoppa stora sisko! Eftersom han också är något "valpig" och vinglig behöver han massa stöd ifrån min sida. Det gick väl lite sådär i början men i slutet gick det bättre och jag fick en bra känsla! Så för att vara första gången så är jag nöjd med det, hoppas jag får hoppa honom lite mer i framtiden då han var väldigt hoppglad och taggade fint på hinder!


Gammal bild på Sanna och sisko från ca ett år tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback