Då var vi två

2012-01-03 @ 21:23:44 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hanna blev ju sparkad för ett par dagar sedan och idag var det min tur. För mig var det inte alls lika illa då jag stod nära och hästen inte fick så mycket fart på hoven. Nu är jag liten svullen och röd på låret och imorgon kommer jag ha ett blåmärke men absolut inte värre än så!

Bing som är lite tjurig i boxen och som jag fick en spark av..
Det är synd att han är så sur i boxen för annars är han en riktigt mysig ponny!

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA & 2 VÅLDTÄKTER

Hej :)

Nu har jag utsett en vinnare i DAGENS BLOGG! Blev de inte du kan du alltid försöka igen!



Lycka till!

Kramar <3

2012-01-04 @ 06:55:42
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback