Årets första..

2012-01-21 @ 21:08:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Årets första ofrivilliga avsittning har jag lyckats med dig! Klantigt var det också måste jag säga! Skrittade av Flechen på långa tyglar på banan efter att ha trimmat i mest skritt lite lite trav då banan fryst nu igen..
Då blir hästen i hagen brevid rädd för något och sätter fart samtidigt som hon lägger en riktig brakare. Flechen som inte är så modig av sig flyger då iväg och jag som rider barbacka hamnar lite på snedden. När han då ser mig på sidan fich han ännu mer panik och flög iväg ännu en gång. Kände att det inte riktigt var värt att klammra sig fast så gled av lite snyggt och landade på fötterna i farten ;)

Ska man nu ramla av kan man ju göra det på fötterna eller hur?

Sträckte dock ena tyå höften lite gran så jag hoppas att Sanni inte är på bock humör imorgon för då kan det bli jobbigt ;)


Han är ju världens finaste i mina ögon iallafall♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback