Andra omgången

2012-01-15 @ 17:47:25 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag gick andra omgången av ridskolecupen och nu var det JFKs tur att arrangera den. Jag var självklart med som lagledare för JFKs lag och hjälpte ryttarna så mycket jag kunde. Två ryttare red dressyr och det gick väldigt bra för dem. Frida på Sanni vann trotts att sanni inte riktigt var sig själv, hon var väldigt känslig i munnen så tror det var något som itne stämde riktigt där.. Ska kolla närmare på det imorgon när vi kan hjälpas åt några stycken då hon blev väldigt arg när jag försökte kolla själv.
Malin som red dressyr hon också lyckades knipa åt sig en tredje plats med Mutje vår haflinger, även det väldigt bra jobbar. I hoppningen kom våra ryttare tvåa och trea vilket också var väldigt bra jobbat, även om domarna räknad fel och sa att den ena kom fyra, men trea är alltså rätt!

Detta ledde till en vinst för mitt lag! Duktiga ryttare och duktiga hästar, det var de värda! :D


Bild från förra omgången.


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Ja, det är vekligen trist när det blir så! :/

2012-01-15 @ 18:29:11
URL: http://svartogul.blogg.se/
Postat av: e

händer?

2012-01-15 @ 18:31:53
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback