Vilodag

2012-02-08 @ 13:06:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag får Bull vila då jag har annat att ta itu med. Ska på US-möte och sedan ska jag hem och göra läxor och skriva inlägg inför nästa vecka. Har också många bilder från fotograferingen på mig och Bull att visa så hoppas på att hinna redigera dem innan jag åker på lördag så ni kan få se dem när jag är borta. Söta är de iallafall, men gillar inte att visa oredigerade bilder.. ;)


Förresten kolla hans svans. Supercool är den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en länk i VARJE inlägg i två dagar och visas för alla mina läsare, var gärna med - http://emeliesdaily.blogg.se/2012/february/lite-tavling.html#comment

2012-02-08 @ 13:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback