Testar

2012-02-02 @ 10:13:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har på senaste tiden haft väldiga problem med vad jag ska göra med vattnet i hagen då jag får byta varje dag för att det fryst. Och när Fleche kommer ut på morgonen så har det redan hunnit frysa igen så han har inte tillgång till vatten på hela dagen vilket känns jätte elakt!

Allt som oftast brukar det vara såhär bottenfryst och det finns ju inte en chans att Flechen kan ta sönder den isen med mulen..


Så igår testade jag att lägga i en tennisboll i vattenhinken, förhoppningsvis så kommer den att rotera i vattnet och göra så att det inte fryser lika lätt. Jag vet inte om det kommer funka men kände att det var värt ett försök iallafall. Så jag får se i eftermiddag om det har fryst eller hur det blev!




Kommentarer
Postat av: El

2012-02-02 @ 21:00:41
Postat av: Elsa

Största risken är att Flechen kommer vara rädd för tennisbollen och istället inte våga dricka;)

2012-02-02 @ 21:01:33
Postat av: Emelie - ponylove.blogg.se

Fugerar det?

2012-02-02 @ 21:24:22
URL: http://ponylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback