Stressad

2012-02-21 @ 07:59:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har otroligt mycket att göra denna veckan. Massa skolarbete som jag borde gjort på lovet med prov, redovisningar och hela köret. Dessutom är det mycket som behövs göras i stallet. Måste rida Bull ordentligt så vi kan komma igång på riktigt snart, måste städa i skåpet i stallet, putsa, prova ut bett till Bull och mycket mer.

Förlåt för allt klagande men så ser mitt liv ut just nu. Måste få ordning på allt snart!


Något att se fram emot är iallafall GHS på lördag! Är jättetaggad och hoppas på att få med mig en heldel från mässan och se mycket roligt i showen. Får trösta mig med det än sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med dej än sån här tisdag? :)

2012-02-21 @ 09:31:19
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback