Sportlovet

2012-02-07 @ 14:32:39 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nästa vecka är det ju sportlov som jag inte tror någon har missat. Mitt sportlov blir superbra då jag åker till NEW YORK på lördag! Ska bli jätteroligt då jag aldrig varit i USA, och nu passade vi på att åka dit då min syster ska praktisera där i några månader.

Hur blir det med uppdateringen då?
Jo, jag har många inlägg pågång och ska försöka skriva så många som möjligt innan jag åker. Blir minst ett inlägg om dagen så ni har att läsa ändå! Och Bull har jag lite olika folk som ska ta hand om.


Frågan är bara hur jag ska kunna behärska mig själv att inte shoppa upp alla mina pengar. Måste ha pengar kvar till mässan på Göteborg Horseshow! ;)

Kommentarer
Postat av: Noomie

Glöm för allt i världen inte kameran! New York är verkligen ett ställe att minnas! Jag var där när jag var 17 år, och jag längtar tillbaka varje dag(':

2012-02-07 @ 23:54:28
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback