Precis hemkommen

2012-02-27 @ 18:31:27 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom just hem från stallet efter att ha spenderat hela dagen där. Var först i skolstallet vilket var ganska soft. Dock fick jag grymt ont i axeln igen när jag red vilket inte alls kändes bra! Flechen fick skritta ut idag på långa tyglar för att dels skona min axel lite plus att det snöade massor.... suck jag som trodde att våren var påväg!


Gammal bild men ungefär såhär såg han ut iallafall, termotäcke på! Finns inget mysigare än att rida ut på termotäcke och bara skritta ♥


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Sv: men du va det rätt nära, jag satt på sektion D rad 21 :p

2012-02-27 @ 18:41:30
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Sv : btw, också lördag :-)

2012-02-27 @ 18:42:40
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad red du för häst idag då? :)

2012-02-27 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback