Mina inköp på GHS

2012-02-29 @ 08:44:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Köpte nästan ingenting i göteborg då jag inte tyckte att de hade några jätte bra priser som de alltid har annars. Fanns en massa som jag hade kunnat tänka mig att ha men det var samma pris som det är här hemma så kände att det var onödigt att köpa det där nere och gå och släpa på då, kan lika väl köpa det hemma kändes det som!

Men två saker köpte jag iallafall!
- En kingsland tävlings tröja
- Ett par schockemöhle fleecelindor i Marinblått


Dålig vil jag vet!

Nöjd med mina inköp men är lite sur på mig själv för att jag inte köpte en jätte fin fleece från HV polo som jag tittat på länge! Fanns även massa snyga schabrak men känner att Flechen har så det räcker just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback