Ilandsproblem!

2012-02-20 @ 21:00:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag sitter här framför TDB och försöker att fixa fram alla licenser och avgifter och allt som nu måste betelas innan tävlingssäsongen kan dra igång! Men herregud vad krångligt det kan vara, varför måste folk alltid krågla till allt?

Nu har jag iallafall lyckats att klicka hem en licens till mig och en till Sanni! Dock har Boy en licens sedan innan och eftersom den löstes innan 2012 så ska den ju gälla på livstid, eller hur?! Men hur sjutton får man datorn att fatta det? Den vill bara att jag ska betala ännu mer pengar som jag inte vill bli av med i onödan!

Någon som har koll på hur man gör för att daan ska fatta att han redan har livstidslicens?? Väldigt tacksam för svar!


Tiden för anmälning börjar rinna ut också och kan inte anmäla förens hans licens är på plats!
Och Sannis licens har jag betalat in för länge sedan men den väntar fortfarande på godkännande? Hur lång tid ska det ta egentligen?

Åh jag blir så irriterad när ingenting fungerar och som vanligt är jag inte ute i tid -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback