Hemma

2012-02-20 @ 20:52:01 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det har varit en lång och stressig dag för mig så ni får ursäkta att uppdateringen varit usel. I natt (svensk tid) flög jag från New York och landade 8 timmar senare utan att kunna sova mer än någon timma. Sedan var det bara att sätta sig på tåget från Köpenhamn och inte heller där fick jag mig mycket sömn. Kom till Jönköping vid 12 tiden och sedan var jag bara hemma och vände innan jag skulle till skolan, mer död än levande.

Efter skolan var iallafall höjdpunkten. Jag åkte till stallet och träffade min lilla skruttponny igen. SOM JAG HAR SAKNAT HONOM! Blev ingen ridning idag men en regäl rykt och några extra pussar, men imorgon blir det ridning i ridhuset med mycket galopp för han kommer vara superpigg efter 3 dagars vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback