För säkerhetsskull

2012-02-27 @ 19:09:37 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
För att jag vekrligen ska försäkra mig om att jag har mina bilder och filmer på ett säkert ställe så för jag alltid över dem till en extern hårddisk så att de alltid finns där även om min dator skulle krascha! Det gjorde den för ett tag sedan och alla mina gamla bilder försvann! Så himla surt är det så nu är jag verkligen jätte nogrann med att lägga över bilderna på den externa hårddisken!

Nu var det dock ett tag sedan jag gjorde detta så nu har jag massa bilder som ska läggas över! Bland annat de från GHS!


Hur gör ni med era bilder? Sparar ni dem på flera stället?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra?

2012-02-27 @ 19:51:21
URL: http://emeliesdaily.blogg.se/
Postat av: Emma

Har en datakonsult till pappa som nog kan återskapa och reparera det mesta men jag har ändå tre hårddiskar i datorn varav två speglar varandra = kraschar ena finns ALLT på den andra ;)

2012-02-27 @ 21:15:20
URL: http://xoffbeat.blogg.se/
Postat av: JOhanna

Man kan få fram bilder från en krashad dator ändå på något sätt. HAR också en extern hårddisk!

2012-02-28 @ 13:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback