Att inhandla

2012-02-23 @ 12:13:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag tror faktiskt att jag har alla nödvändiga saker som behövs till Bull. Ska hämta mina beställda stigbyglar på Charlies när jag hinner (har fått låna ett par andra sålänge) och sedan ska vi ju hitta ett annat bett. Sedan är det inget mer som verkligen är nödvändigt att ha.

På GHS på lördag så kommer jag nog få med mig endel hem ändå. Blir så mycket lättare när man har en häst att köpa grejer till vilket jag inte haft innan. Hoppas på att få med mig minst ett schabrak hem då jag inte har så många, så det är väl det jag ska kolla mest efter. Sedan kanske jag hittar något annat men det får bli spontanköp. De blir oftast bäst!

Kanske kan hitta en tröja som matchar detta eller vad tror ni? Skulle få pricken över i-et!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo angående designen ;) tror du man kan lägga in tre bilder till så alla hästar kommer med ? :)

2012-02-24 @ 14:15:15
URL: http://sandbytjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback