Underbaraste Boy

2012-12-14 @ 22:29:38 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hoippspecialen på Boy ikväll gick suveränt. Hoppade bara små titthinder som vi kommer att ha på luciashowen på Söndag men det gick fint. Han tittade lite men inga större problem så det ska nog gå fint på söndag bara vi löser det med växlingen.
 
Det kommer att bli galet roligt och jag och Frida kommer att ge allt för att vinna över Becka och Elvira det kan jag lova er ;) Ska se om ni kanske kan få film bevis på vår seger sen, haha!
 
En gissningslek kanske? Vem tror ni vinner en staffethoppning på tid, jag och Frida eller Elvira och Becka? ;)
 
 
Hela gänget, f. v. Becka och Kuhs, Jag och Boy, Frida och Miro, Elvira och Dotcom.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gissar på dig och Frida ;)

2012-12-15 @ 00:05:15
URL: http://annasolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback