Tröttare än tröttast..

2012-12-08 @ 22:25:51 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Riktigt lång dag och både min kropp och mitt huvud är helt borta. Somnade nån timme innan jag var uppe och kvällsfodrade också, haha! Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för kvällen och hoppas på att jag är piggare både i kroppen och i knoppen imon så jag orkar starta klubbisen!
 
Ska även rida monster Flechen imon som har vilat två dagar nu, kan bli intressant :P haha
 
Ha de gött så hörs vi imorgon via mobilbloggning från stallet då jag lär tillbringa typ hela dagen där imorgon också ;)
 
LB debut med plutten imon, längtar!! :D
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!
Jag läser eran blogg varje dag :) Tycker den är jätte bra!
Och jag undrar om ni har några tips till mig när jag hoppar.. För när jag är iväg på tävlingar likaså träningar tycker jag att de kan vara liiiite obehagligt när jag hoppar. Okej, upp till 50 cm tycker jag att de är jätte roligt :) men de är när man kommer upp till 60-70 sådär... Jag är rädd att jag ska ramla av, eller hästen börjar bocka eller stanna framför hindret. Hoppas ni har något bra tips till mig!
P.s jag tycker eran header är väldigt snygg :)
// Kram Matilda :D

2012-12-09 @ 16:06:54
URL: http://thegirls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback