Torsdag

2012-12-06 @ 22:18:12 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013

Godkväll bloggen! Seg skoldag idag som slutade fem och som innehöll fysiklabbprov som gick rätt uselt om jag får säga det själv. Jag kunde och förstod uppgiften men slarvade och hann dessutom inte skriva klart, usch! Sedan var det bara att sätta sig på bussen till stallet men hade en vän till sällskap så det var supermysigt. Skönt att bara sitta där och prata av sig med en god vän!

En snabb sväng hos Bull och sedan till JFK för att fixa lite och stå och gosa med finaste Sune ett tag. Mysigaste goseponnyn! Det var min dag, nu måste jag få mig lite att äta och sedan sova, det är en morgondag också!

/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Emy Berger

Fin blogg!

2012-12-07 @ 20:32:11
URL: http://ejdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback